2014. február 21., péntek

Pénteki Bejegyzés


Top Klipek



Csáó Olvasók! \m/
A ma cikkemben felsorolom nektek, mely klipek foglalnak el különleges helyet a szívemben, 1-10 számozásig.

1.

November Rain


Ezzel nem mondok újat, hiszen ez a szám gyerekkoromtól kísér, és fanatikusan imádom minden részletét, másodpercét. A hirtelen tempóváltás érzékelteti az elején boldog, gyengéd házasság, valamint az elmúlás dühös, fájdalmas ellentétét. A szívem csordultig van ezzel a dalszöveggel, és nem telik el egy nap, hogy ne hallgatnám meg a számot, és ne nézném meg a klipjét.

2.


Nobody's Home


A második a listámon Avril Lavigne egyik régebbi száma. A Girlfriend megjelenése óta hallgatom a dalait, és ez a klip hajmeresztően csodás, a zenéről nem is beszélve. Számomra a kettőnek a találkozása hatalmas piros pont. Nem sok mindenkinek sikerül eltalálnia, pláne ennyire.

3.


Someday


A Nickelback ez a klipje elsőnek nem esett le. Talán mert fiatal voltam, nem nagyon értettem, mi zajlik a klipben, sem azt, mi a történet lényege. A harmadik-negyedik megnézésig gigantikus kérdőjel volt a számomra ( ????????????? ). Aztán figyelmes végignéztem, még le is vettem a hangot, hogy a képsorokra koncentráljak, és akkor megértettem. Hihetetlen, hogy az egyszerű klip mélyére nem láttam le, de ez azért volt, mert elvonták a figyelmem. Ezután persze a szívembe fészkelte magát! A történet zseniális, hiába egy hétköznapi téma, és kedvelt a zenei videók között, ők ezzel mindegyiken túltettek.

4.
 

Nothing Else Matters 


Az örök kedvenc. Amit mindenki ismer. Sok embernek elsőre ez a gyönyörű dal ugrik be, ha a Metallica nevét meghallja, sokáig én is így voltam ezzel - idővel megváltozott. Azért imádom ezt a klipet, mert egy tökéletes zene párosul a bandát bemutató kis filmmel. Az már pláne, milyen odaadóan osztogatnak autogramot, és adományoznak egy hajléktalan embernek. Megható. Ennél többet nem is kell mondanom. Csak hallgassátok meg a számot!

5.


Come As You Are


Nirvana-tól az abszolút favoritom. Zene-, valamint klip értelemben egyaránt. Minden megvan benne, ami kell, elsőre megérintette a szívemet, azokkal ellentétben, akik felháborítónak tartják a klipet. Egy igazi gyöngyszem! Kurt az egész mozgatója a mondanivaló által, amit a dalban elmond, és a látvány miatt a videóban.

6.


Don't Cry


Tudom, ez a második GN'R a listán, mégis, nem tehettem meg, hogy ne válogassam be ezt a számot/klipet. Ha a GN'R legdrámaibb videóit kéne válogatnom, a November Rain után ez jönne. Vagy esetleg versengésben lennének az első helyért. Az elejétől a végéig mindent nagyon eltaláltak. Nagyon szép, és feszes - ez a GN'R stílusa!

7.

Cryin'


A régi jó Aerosmith! Ettől jobban szeretek más számokat tőlük, viszont videó ennél jobb kevés van. Szimpatikus a lány, aki benne játszik, és aki esetleg nem tudja, nem ez az egyetlen Aerosmith-es klip, amiben feltűnik. Ez a lány hétköznapi, nem valami primadonna, amit egyébként sok klipbe belepasszíroznak, hiába irracionálisan fest az adott szerepben, legyen az egy zenei videó, vagy film. Szép munka!

8.

Boulevard Of Broken Dreams 


Mit mond az ember, amikor először megnézi ezt a klipet? Egy csapat lázadó. Szerintem több van benne, mint egy csapat lázadó punkrocker. A dalszöveg rettenetesen bölcs, és igaz. Lehet, hogy nem a legjobb effektek szerepelnek a hozzá készített videóban, de nem ez a lényeg. Akik szerint igen, azokkal nem tudok mit kezdeni. Juhú, Green Day!

9.

Adjon az Ég


A magyar csapatok közül két bandát is találhattok. Kezdetnek a Tankcsapda. A banda komoly ellentéteket szít az emberek között, de én szeretem, kitartok mellettük, akárki mondhat akármit! Mellesleg ez a klip a komolyan humoros szöveghez fenomenális lett! ( A végéről nem is beszélve ). A sok sok Tankcsapda szám közül ennek a klipje ragadott meg a legmélyebben a nosztalgikus témában. Ha a drámát nézném, más lenne a helyzet.

10.

Mindörökké


Hogy aktuális legyek. Hooligans. A másik a banda, amiről egyaránt hallani jót, rosszat a közönségtől. Velük is úgy vagyok, mint a Tankcsapdával. Szeretem. Kész. Kinek mi! A legújabb klipről látott riportban elmesélték, hogy lényegében a gyerekkorukról szól az egész, és meg kell mondjam, nagyon jól sikerült. A zene, valamint az illusztrálás egy húron fekszik.

Nos, ez lenne az én személyes kedvenc klipjeim összegzése. Vélemény?

Rock 'N' Roll! |m|

4 megjegyzés:

  1. November Rain, Nothing else Matters, Come as you are, Don't Cry, Cryin', Boulevard of Broken Dreams, Adjon az ég... Hogy ezeket én mennyire imádom! <3

    VálaszTörlés
  2. Hey!
    Nagyon jó ízlésed van, de ezt eddig is tudtuk!! :D :D Guns számok alapok, ahogy a Metallica és a Nirvana is... :) A magyarok közül a Wisdom-ot ajánlom, bár nem olyan nagyon feszesek a klipjeik, mégis jók, de nagyon tehetségesek, lehet, hogy tetszeni fog! :)
    A Someday klipje nekem is csak sokadik megnézés után esett le, de attól még hatalmas kedvenc. :) Nagyon jól mindent leírtál az említett klipekről. Szeretem ezeket a bejegyzéseidet, remélem, még jósokat kapok, kapunk ezekből :) :)

    ~peace foREVer
    Beth

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halihó beth!

      Köszönöm, mély hála! De azt is tudjuk, hogy a te ízlésed is páratlan, jó értelemben! :) Feltétlenül megnézem, ha neked tetszik, nagy a valószínűsége, hogy nekem is fog.
      Akkor nem voltam egyedül, ez megnyugtató. Ismét köszönöm. :3
      Szerintem gyakrabban fogok heti bejegyzésrovatot hozni, de egyelőre a szerdai napokon a biztos.

      Rock 'N' Roll,
      Cleo

      Törlés